Tenir a punt el web, imprescindible per a la nostra estratègia de 'social selling'

Entenem el social selling com la utilització de les xarxes socials per interactuar amb els clients potencials i per accelerar el procés comercial. La presència a les xarxes i a d’altres mitjans socials és essencial per a totes les etapes del procés de venda, des del moment en què es crea la consciència sobre un producte o servei fins que es fa efectiva la compra. Però aquesta presència no passa només per tenir un perfil a LinkedIn, Twitter o Facebook. Cal disposar d’un pla d’acció per arribar fins a la venda final.

Les xarxes socials no deixen de ser un pont que permet apropar la companyia, marca, producte o servei als usuaris finals. És indispensable utilitzar aquest pont de forma efectiva per aconseguir que la persona vulgui creuar-lo i no optar per un altre camí. El procés inclou escoltar, identificar l’audiència i dissenyar el missatge, però abans hem de tenir a punt la nostra pàgina web.

No tenir-la, o que no estigui completa i a punt, ens perjudica molt, ja que ens pot fer perdre moltes oportunitats de negoci. No serveix de res tenir una bona presència a les xarxes socials si després els clients potencials no poden continuar el procés mitjançant la nostra pàgina web. Per tenir-la a punt ens hem de preocupar del disseny, la navegació, l’optimització i el seu contingut.

 

  • Disseny. Fa referència a l’estructura gràfica de la pàgina, que inclou el color, el logo, fotos de qualitat, ubicació d’elements i ús de fonts consistent, entre d’altres. 
     
  • Navegació. La pàgina ha de ser fàcil d’utilitzar, el contingut ha de ser fidel a allò que diu cada botó, i el visitant no ha de fer un esforç addicional per trobar la informació.
     
  • Optimització. El web ha de ser responsive, és a dir, s’ha d’adaptar bé a tots els dispositius mòbils, i també ha d’estar optimitzat per a buscadors com Google. El SEO (Search Engine Optimization) hi juga un paper molt important, ja que ens ajudarà al fet que el contingut de la pàgina estigui en línia amb les paraules clau i els tags que estem dient als buscadors que té el contingut. Si complim amb l’estructura i l’ordre d’aquests elements, tenim moltes opcions que la pàgina aparegui als buscadors quan els clients potencials naveguin per Internet.
     
  • Contingut. Cal actualitzar-ho de forma consistent o fidel al que prometem. Hem d’incloure contingut nou original i afegir altres elements de valor que aconsegueixin captar l’atenció dels usuaris.

 

A Oh! Comunicació t’ajudem a crear el web que necessites. Contacta amb nosaltres!

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto