Tinguem en compte les lletres! 10 consells sobre tipografia

Tinguem en compte les lletres! 10 consells sobre tipografia

La tipografia –el tipus de lletra que fem servir­– és d’allò més important a l‘hora de definir els nostres textos, la seva presentació, el seu estil... I les nostres pàgines web, també! La comunicació és present a tots els nivells del missatge i, per tant, s’ha de mirar bé com fem servir les tipografies i altres recursos estilístics que van més enllà del contingut del text, però que l’afecten directament. Us presentem alguns consells que sempre són importants a tenir en compte en els dissenys de textos, de pàgines web, de cartells...

La traducció ha de ser professional!

La traducció ha de ser professional!

Qui més, qui menys, vol tenir la pròpia pàgina web actualitzada i amb contingut en diversos idiomes, ja que això significa obrir-se a un major ventall de possibles clients.

Hem de ser SEO friendly!

Hem de ser SEO friendly!

Aquesta és una qüestió molt i molt recomanable per a les pàgines web de les empreses, tant si són petites com grans. Google i Internet són un oceà vast i immens, i la pàgina web del nostre negoci ha de poder ser visible per qualsevol qui busqui alguna cosa relacionada amb nosaltres.

Estadístiques d'ús de xarxes socials a Espanya i Catalunya

Estadístiques d'ús de xarxes socials a Espanya i Catalunya

Cada dia, molts de nosaltres entrem un moment (o molts moments!) a les xarxes socials per comprovar com està l’actualitat dels nostres contactes i la del país, en general. L’ús d’elles ja és completament indiscutible avui dia, i qui digui el contrari encara no ha vist amb els seus ulls com el món s’està traslladant, mica en mica, al món online. A Espanya i Catalunya no en som aliens, tampoc.

Per què és bo utilitzar les xarxes socials per atendre els clients

Per què és bo utilitzar les xarxes socials per atendre els clients

No ens cansem de glosar la importància d’Internet i les xarxes socials per a una empresa i el seu creixement. Crear una comunitat activa al voltant d’una marca i mantenir una relació constant entre client i empresa, basada en la confiança i més enfocada al caràcter de conversa bidireccional que no unidireccional és clau per a augmentar la presència i bona imatge de la marca a les xarxes.

Les empreses també poden treure partit d'Instagram Stories

Les empreses també poden treure partit d'Instagram Stories

Semblava una moda més, que té la seva raó de ser en el decadent Snapchat –i més després de la seva última actualització, que ha tingut reaccions negatives– i un homònim en el Facebook Stories. Però mica en mica, i descobrint que la tendència dels usuaris és cada cop més gran tant pel que fa a creació com a consum de continguts dins d’Instagram Stories, s’ha pogut constatar que les empreses i les marques hi poden dir la seva, més enllà de tenir simple presència a la plataforma.

Algunes curiositats ocultes de Google

Algunes curiositats ocultes de Google

Gràcies al totpoderós Internet tenim accés a tot un seguit d’eines de moltíssima utilitat. Però no sempre es coneixen del tot aquestes eines com per esprémer-ne tot el potencial que ens ofereixen. Aquest cop no us presentem una llista de trucs i utilitats, sinó més aviat de curiositats ocultes de Google que, de segur, havien passat desapercebudes per als usuaris més estàndard d’aquesta eina. Esmolem la nostra part més ociosa!

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto