Les xarxes socials i les errades de novell que encara cometen les empreses

Avui dia, la majoria dels consumidors accedeixen a la informació mitjançant les xarxes socials, i aquest fet no ha passat desapercebut a les empreses. Conscients de la importància de les noves tecnologies per arribar al seu client i per reforçar la seva relació amb ells, les marques han fet una aposta decidida per les xarxes socials.

El problema és que moltes d’elles no les utilitzen de forma correcta i continuen cometent errades de novell, dels inicis de les xarxes socials, que avui dia haurien d’estar absolutament superades.

Què heu d’evitar si voleu gestionar amb encert el vostre perfil?

  1. Acabar amb l'amateurisme. Poseu les vostres xarxes socials en mans de professionals.
     
  2. Previsió i organització. Cal una estratègia i tenir clar quin és el camí per complir amb els objectius.
     
  3. Relació amb els usuaris. Els consumidors utilitzen les xarxes socials per demanar informació i cal estar en contacte amb ells per respondre les seves preguntes.
     
  4. Continguts audiovisuals. L’ús de fotos i vídeos és cada cop més important, no podeu limitar-vos només a enllaços o missatges.
     
  5. Evitar informació sense interès. L’spam és, sense cap mena de dubte, l’errada més molesta que cometen les empreses. Els consumidors volen que la informació que els arribi sigui rellevant i interessant. 
     

A Oh! Comunicació t'ajudem a gestionar i a utilitzar de forma professional les teves xarxes socials.

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto