La publicitat digital, una inversió més segura que la convencional

La forma de fer publicitat ha canviat en els últims anys, i avui dia les empreses cada vegada aposten més per anunciar-se a Internet, en detriment dels anuncis convencionals. Per què? Per diverses raons, però bàsicament perquè és molt més econòmic i, a més, perquè permet segmentar i fer arribar el missatge a l’audiència que realment interessa.

Abans, les empreses tenien en compte l’impacte del canal on s’anunciaven (premsa escrita, ràdio, TV, etc., mentre que ara el que interessa és comprar audiències: estils de vida i hàbits de navegació dels internautes, bàsicament.

Però, com podem saber si aquesta publicitat és efectiva? Com podem calcular el retorn de la inversió que fem per anunciar-nos a Internet? El director del portal Markeista.com, i fundador de la network de CPA SonarClick, Adrián Ramírez, considera que hi ha tres factors principals que determinen l’eficiència d’una campanya publicitària online:

 

  1. Fonts de tràfic. És bàsic que les campanyes s’adrecin a persones, no a robots, i que els seus perfils corresponguin als requeriments del nostre negoci. 
     
  2. Audiències. Definir-les correctament és molt important. Un target mal aplicat pot arruïnar els nostres esforços.
     
  3. Visibilitat. Cal que els anuncis impactin de forma concreta a la nostra audiència. Ens podem anunciar als llocs web apropiats, però ens hem d’assegurar que els nostres anuncis siguin accessibles, que tinguin una visibilitat adequada.

 

Vol assegurar-se que la seva campanya publicitària digital és efectiva? Vingui a Oh! Comunicació i l'assessorarem.

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto