Els 'influencers', què són i com escollir els més adients per al nostre negoci?

Qui no ha demanat opinió a un amic, un familiar o un conegut sobre una determinada qüestió? La seva resposta ens serveix, en la majoria de les ocasions, per esvair dubtes i prendre la decisió que considerem correcta. En el món online passa el mateix. Abans de comprar un producte o un servei concret ens agrada saber què opinen altres usuaris, i llegir comentaris positius a les xarxes socials és l’empenta final que necessitem per fer el pas definitiu.

Per aquest motiu és important, com a empresa, involucrar en les nostres campanyes de màrqueting online persones influents, els coneguts com a influencers, ja que ens permeten ampliar l’abast d’aquesta campanya. Un influencer és aquella persona amb una credibilitat sobre un tema concret que, per la seva presència i influència a les xarxes socials, es converteix en un prescriptor interessant per a una marca, és a dir, que influeix en la decisió de compra dels seus seguidors i lectors.

Els inflluencers proporcionen frescor, són constants, saben dialogar amb la seva audiència, són actius a les xarxes socials i s’han guanyat una reputació i una confiança entre els seus seguidors. Hem de tenir en compte que no tots els influencers encaixen amb la nostra marca o estratègia, per això hem de saber identificar els que, pels seus valors, estil i to, s’adapten millor a l’objectiu que busquem.

Què cal tenir en compte a l’hora d’escollir-ne un per a la nostra campanya?

 

  1. La seva capacitat de generar opinions i de crear reaccions en altres usuaris quan es parla sobre una temàtica en concret. 
     
  2. El potencial d'audiència  sobre un tema determinat. Els seguidors dels influencers són més valuosos per la seva qualitat que per la quantitat.
     
  3. El nivell de participació en la conversa sobre una temàtica específica. La implicació de l’influencer és fonamental per garantir l’èxit.

     

Per a què podem utilitzar els influencers?
 

  1. Per al llançament d’un producte o servei.
     
  2. Per promocionar una determinada acció d’una marca.
     
  3. Per donar a conèixer esdeveniments i formar-ne part.

 

Posa't en contacte amb nosaltres; a Oh! Comunicació t'ajudarem a escollir els més adients per al teu negoci.
 

 

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto