Claus per al posicionament de restaurants a Internet

La restauració sempre ha estat un sector molt estès i molts emprenedors s’animen a obrir un restaurant o un local de degustació. Però és tan important el producte que ofereixen com la seva presència a Internet –i, sobretot, a les xarxes socials–, on el boca-orella és un factor decisiu per aconseguir nous clients i potenciar la marca del restaurant.

Us apropem alguns consells que ajudaran el vostre restaurant a aconseguir més repercussió en el món virtual.

  1. Les pàgines d’empresa són importants. Ja queda enrere aquell temps en què els petits negocis tenien perfils “personals” a Facebook o a Instagram. Amb l’arribada de les pàgines empresarials, ja fa alguns anys, s’ha potenciat molt més la presència de negocis a les xarxes, gràcies als serveis d’estadístiques integrats a la pàgina, de programació de publicacions, la possibilitat de promocionar publicacions i crear anuncis per aconseguir més repercussió... Està clar: cal fer-se una pàgina!
  2. Continguts d'interès. ocupeu-vos d’aportar contingut de qualitat als vostres seguidors i potencials seguidors. Els plats entren pels ulls! Fotografieu-los, parleu d’alguna recepta, de les noves cartes d’estiu, dels productes de temporada que teniu, dels vins que oferiu per maridar l’àpat... Feu que a la gent li vingui de gust menjar a casa vostra!
  3. Imatges de qualitat. Quan compartiu imatges, que siguin de qualitat: que estiguin ben fetes, ben retocades i que mai estiguin desenfocades o amb falta de colors. Igualment, assegureu-vos que les imatges siguin vostres, que a ningú li agrada que li agafin una fotografia d’Internet sense permís!
  4. Combineu-lo amb el vostre web. No només es tracta d’afegir imatges i contingut, sinó també d’incloure algun enllaç cap al vostre propi web, de manera que el trànsit també passi per allà, fet que es tradueix en una millor imatge de marca.
  5. Planifiqueu els vostres objectius i agenda. Tingueu clar per què sou a les xarxes socials i amb quina finalitat us hi moveu. D’aquesta manera serà molt més senzill de preparar els continguts; i també tingueu en compte les estadístiques que us proporcionen pàgines com Facebook: us pot mostrar a quines hores podeu obtenir més possibles reaccions perquè hi ha gent més connectada, quins dies publicar...
  6. Siguem actius. Les xarxes socials són un formiguer. Sempre és important mantenir la relació i el contacte amb els clients que expressin els seus dubtes o suggeriments. No només és important de fer-ho a Facebook o Instagram, sinó també, per exemple, a TripAdvisor, xarxa especialitzada en restauració i viatges.
  7. I siguem conseqüents! Que també és molt important. NO només hem de donar una bona imatge a les xarxes i al nostre web, sinó també oferir un servei de qualitat que s’avingui amb el que mostrem a Internet.

 

A Oh! Comunicació som professionals del posicionament a Internet i en xarxes socials. Voleu millora la vostra imatge de marca?

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto