Avantatges d'aparèixer als mitjans de comunicació

El principal objectiu de les campanyes de màrqueting i de les empreses que volen promocionar-se és aconseguir el major nombre d’impactes possible, per així arribar al màxim de persones i rendibilitzar la inversió feta. En aquest punt, els mitjans de comunicació –convencionals o no– hi juguen un paper d’allò més important. De quina manera ens pot beneficiar aparèixer en articles i reportatges?

  1. Visibilitat: Encara que internet es mengi grans quantitats de públic, els mitjans convencionals segueixen sent de masses i movent masses. Aparèixer en un mitjà destacat, encara que sigui a nivell provincial o local, sempre és garantia d’arribar a un bon nombre de públic i, sobretot, públic que no sabria de nosaltres si no fos per aquesta visibilitat. Tampoc cal menystenir els mitjans digitals, amb un públic cada vegada més important; i com els seus articles arriben a les persones, moltes vegades, a través de les xarxes socials on comparteixen la informació. Per tant, no estaria de més tenir perfils de l’empresa a les xarxes socials on apareix la informació relacionada amb nosaltres!
  2. Enllaços: Aconseguir un contingut relacionat amb nosaltres sempre és bo, i pot portar persones a cercar-nos a internet. Però si el contingut inclou un enllaç o referència cap al nostre web, la possibilitat d’arribar a més gent augmentarà molt. També, gràcies a aparèixer a mitjans que habitualment consulten persones i líders d’opinió (influencers), permetrà que s’incloguin possibles enllaços de tercers que ens referenciïn. Això també millora el nostre posicionament SEO als cercadors. A més, els mitjans digitals permeten enllaçar directament amb la nostra pàgina web, fet que no passa amb un mitjà de paper convencional.
  3. Reputació: Aparèixer en un mitjà o en un feed de xarxes socials és relativament senzill si s’hi inverteixen diners. Però aparèixer de manera més o menys freqüent en mitjans de comunicació, enllaços de tercers i a internet permet guanyar, mica en mica, una bona reputació de la qual s’ha de tenir cura. També ens repercuteix la reputació del mitjà en si, que ens ajuda a visualitzar-nos com a experts i professionals de prestigi dins del nostre sector.
  4. Genera beneficis: El benefici últim és afavorir el creixement econòmic d’una empresa. Aparèixer a mitjans convencionals que generen opinió, a llocs web que tenen un trànsit considerable i en boca d’influencers que personalitzen el contingut i l’apropen encara més al públic es tradueix, al capdavall, en un major trànsit al nostre web o a la nostra oficina i, per tant, en les vendes!

Font: Ciudadano 2.0

A Oh! Comunicació coneixem molt bé els mitjans de comunicació i tots els avantatges que us proporcionarà aparèixer-hi. Les campanyes de comunicació que oferim són les més adequades per als esdeveniments que vulgueu muntar, per donar-los tota la cobertura informativa i de promoció que necessiteu. Ho tenim tot pensat! Hi voleu fer una ullada?

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto