Algunes noves funcions interessants d'Instagram

Instagram arriba a la primavera amb noves i interessants funcions, tant de cara al gran públic, els usuaris, com també per a empreses i productes.

  1. La funció de shopping: des de fa pocs dies, Instagram ha llançat la funció shopping a la seva aplicació a Espanya i altres països (Itàlia, Regne Unit, França, Alemanya, Canadà, Brasil i Austràlia). Aplicar una funció d’aquest tipus permet més interacció amb els usuaris de manera positiva. Tenint en compte que cada vegada més es fan servir els smartphones per a tot, incloent comparatives de preus, informació i compres variades, era qüestió de temps que les xarxes socials també optessin per la possibilitat d’oferir compres. Així, les marques poden ara etiquetar el seu producte dins la fotografia d’Instagram per redirigir-los al web de la companyia en qüestió i marcar-los el preu corresponent, i fins i tot si es troba rebaixat. Si apareix la icona d’una petita bossa de mà a la fotografia (i també al recull de fotografies del perfil de l’empresa), vol dir que els productes i preus que apareguin a la fotografia són susceptibles de ser adquirits pels usuaris. No és una compra directa des d’Instagram, però sí una redirecció al web del producte etiquetat. L’etiquetatge del producte és directe i, per tant, l’usuari no perd temps –ni paciència– navegant pel web, sinó que l’enllaç és directe a la subpàgina del producte. Menys distraccions en el procés de compra = més èxit!
  2. Etiquetes i mencions a la bio: aquesta ha arribat sense fer escarafalls. La funció de poder fer etiquetes o mencions d’altres usuaris des de la nostra pròpia bio aporta aspectes d’allò més interessants. D’una banda, el fet de poder utilitzar etiquetes (#) ajuda a posicionar un usuari o una marca dins l’etiqueta. Per exemple, un hotel empordanès que faci servir l’etiqueta #HotelCostaBrava a la seva bio (i a les fotos) pot arribar a ser encara més SEO friendly. I, d’altra banda, el fet de poder etiquetar altres usuaris a la bio permet crear xarxa pròpia, un fet que retroalimenta empreses i els seus treballadors i/o seguidors i, sobretot, també permet que els influencers guanyin més valor.

Aviat, aquestes noves funcions seran tan habituals de veure com les altres. Instagram segueix convertint-se en una xarxa social de referència que cada cop abasta més nivells. Hi sou?

A Oh! Comunicació som coneixedors d'Instagram i les seves funcions. En parlem?

Tornar al llistat

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar l'anàlisi de la navegació dels usuaris i millorar els nostres serveis. Si continua navegant, està donant el seu consentiment pel seu ús. Més informació aquí

Accepto